KONFERENCJA I WARSZTATY
O ZASTOSOWANIACH
EKONOMII BEHAWIORALNEJ
25-26 MAJA
WARSZAWA

DLA KOGO??

Konferencja i warsztaty DBC BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI dostarczą Ci najnowszą, praktyczną wiedzę o zastosowaniach ekonomii behawioralnej do zwiększania efektywności w biznesie.

Odpowiadasz za tworzenie innowacyjnych produktów i usług oraz optymalizację doświadczeń klientów?
Mierzysz się z wyzwaniami projektowania zachowań i budowania architektury wyboru?
Działasz w obszarze UX, CX, wsparcia sprzedaży usług finansowych, telekomunikacji, retailu, FMCG, mediów lub usług online?
Dowiedz się jak najlepsi projektują zmiany zachowań i naucz się wykorzystywać potężne narzędzia ekonomii behawioralnej do boostowania efektywności w biznesie!
Designing Behavioral Change BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI jest
DLA CIEBIE
0
osoby poznały narzędzia ekonomii behawioralnej
dzięki naszym konferencjom szkoleniom i warsztatom!
ZOBACZ NAGRANIE WYSTĄPIENIA O ZASTOSOWANIU BE DLA ZNANYLEKARZ.PL
POZNAJ INSTYTUT EKONOMII BEHAWIORALNEJ
Instytut Ekonomii Behawioralnej
Konferencja DBC BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI odbędzie się 25 maja 2023 r., Marzyciele i Rzemieślnicy, 3p Domu Braci Jabłkowskich, Warszawa.

PROGRAM

 25.V 

Wystąpienia w języku angielskim nie będą tłumaczone.
10:00
10:20
10:40
11:00
PRZERWA
11:20
11:40
12:00
12:20
12:40
PRZERWA
13:40
14:00
14:20
14:40
PRZERWA
15:00
15:20

15:40

WARSZTATY

 26.V 

Warsztaty odbędą się 26 maja 2023 r., Marzyciele i Rzemieślnicy, 3p Domu Braci Jabłkowskich, Warszawa.
Wybierz swój warsztat
 WARSZTAT 1 

Making numbers work! Prices, promotions, dates and quantities of products and services from BE perspective

Agata ROMANIUK, BLINK

What: In this workshop we will tackle numbers, in all forms, and the topic of how to make them work most effectively for the benefit of a given task.This may mean both sales and customer retention as well as triggering trial or boosting frequency of purchase. You will learn how to design behavioral architecture to ignite desired behaviors on the spot (i.e.in store, online etc) and promote client’s loyalty or patient compliance over time across various categories (i.e. finance, FMCG, telco, pharma and retail).
For whom: This workshop is dedicated to those, who work with numerical values wherever they apply: in comms, design, in-store promotions and operations. We welcome researchers, UX designers, marketers, sales specialists and operational managers as well as others, who work with prices, tariffs, promotions, servings, percentages, dates and time. To attend it is enough to have basic knowledge of BE (i.e.know key notions, differentiate heuristics from nudges).
How: This will be a practical workshop by which we mean a hand-on and learning-by-doing experience. Expect to design and redesign things and draft solutions for testing. Feel free to bring your own case to work on.
dr Agata Romaniuk założycielka BLINK, zajmuje się rozwojem metodologii behavioral change: w pracy akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim i w praktyce biznesowej. Pracuje z klientami z kategorii: ubezpieczeń, telekomunikacji, napojów, finansów a także z instytucjami publicznymii NGOsami. Poprzednio związana była z The Behavioral Architects w Sydney, gdzie zdobywała doświadczenia w stosowaniu behavioral change dla następujących klientów: Optus, Sydney Water, Energy Australia, AMP, Melbourne Metro Transit, Commonwealth Bank
 WARSZTAT 2 

Projektowanie zachowań w 3 krokach.

Katarzyna Szczęsna

Co: Na warsztacie zajmiemy się projektowaniem zachowań zmian poprzez kompleksową diagnozę krok po kroku każdego etapu na śceżce klienta przez pryzmat nauk behawioralnych. Zaprojektujemy mapę behawioralną i zidentyfikujemy kluczowe bariery, aby z sukcesem projektować produkty/uslugi, poprawiać ich funkcje i zmieniać zachwania użytowników na dobre. Dzięki poznanym krokom na warsztacie, będziesz mógł/-a wprowadzić proces projektowania behawioralnego do własnego zespołu czy organizacji.
Dla kogo: Dla osób, które pracują z doświadczeniem klienta i chcą go usprawnić w praktyczny sposób. Zapraszamy osoby m.in. z takich obszarów jak: User Experience , Product Design, UX Research, Customer Experience, a także osoby związane z innowacją i procesami w organizacjach.
Jak: Przejdziemy przez praktyczną ścieżkę projektowania zachowania: od jego identyfikacji, po zbudowanie mapy behawioralnej, znalezienie barier, aż po przygotowanie do testów i eksperymentów.
Katarzyna Szczęsna Projektantka, przedsiębiorczyni. Od ponad 10 lat związana z branżą projektową i biznesem. Tworzy organizacje Design Mentorship, która stawia na projektowanie kariery przez mentoring skupiony na umiejętnościach jutra. Buduje globalną sieć talentów z zakresu projektowania i zarządzania. Wspiera biznesy w projektowaniu produktów cyfrowych, usług i innowacji. Jej organizacja zdobyła 1. nagrodę za najlepszy program mentoringowy w kategorii Firmy Komercyjne w konkursie SUPER M 2022, organizowanym przez EMCC Poland. Łączy wiedzę z zakresu ekonomii behawioralnej z projektowaniem, zdobywając ją na Harvard Business School. Prowadzi autorski program Ekonomia Behawioralna w projektowaniu. Współpracowała przy projektach dla firm tj. Brand24,Otodom czy Adobe. Jej prace były nagradzane w konkursach ogólnopolskich m.in. firmy KLER.
 WARSZTAT 3 

Skróć drogę od ściągania do używania. Co zrobić, aby ludzie korzystali z naszej aplikacji przy zakupach

Julia LEONOWICZ, BLINK

Co: Warsztat będzie skupiał się na wykorzystaniu ekonomii behawioralnej do zaprojektowania konkretnego zachowania: skorzystania użytkowników z aplikacji. Będziemy wspólnie pracować na realnym wyzwaniu behawioralnym, z którym mierzą się retailerzy. Sięgniemy po zróżnicowane kanały dotarcia do odbiorców: od powiadomień w aplikacji, przez przestrzeń sklepową, po obsługę klienta.
Dla kogo: ten warsztat jest dla Ciebie, jeśli starasz się połączyć świat aplikacji/klubu klientów/logowania na konto z finalnym zakupem, zarówno produktów, jak i usług, np. z branży spożywczej, kosmetycznej, rozrywkowej, finansowej czy medycznej. Im bliżej Ci w codziennej pracy do konkretnych rozwiązań, tym lepiej. Możesz mieć podstawową wiedzę z ekonomii behawioralnej. Na spotkaniu będzie nam potrzebna Twoja otwarta głowa i chęć pracy w grupie.
Jak: warsztat będzie miał wymiar praktyczny: po krótkim przypomnieniu istotnych zasad rządzących projektowaniem zachować z wykorzystaniem BE, weźmiesz udział w safari analitycznym, a następnie zespołowo pochylicie się nad wymyślaniem Zapalników zmian – specjalnie zaprojektowanych mechanizmów zmian zachowania, które działają na odbiorców komunikacji bez przymusu. Spotkanie zakończymy wspólną ewaluacją pomysłów.
Julia Leonowicz Jestem strateżką komunikacyjną, ekspertką ds. ekonomii behawioralnej. Prowadzę szkolenia, warsztaty oraz kompleksowe procesy skupione na wdrażaniu rozwiązań behawioralnych i strategicznych. W marcu 2023 r. zrealizowałam 56. projekt behawioralny. Pomogłam sprostać wyzwaniom biznesowym oraz edukacyjnym m.in.: ING, KRUK, Credit Agricole, AVON, Rossmann, Polpharma, Carrefour, IKEA, Mars. Współtworzyłam pierwszy w Polsce maraton behawioralny we współpracy z IKEA (2018; http://maratonbehawioralny.pl) oraz pierwszą polską konferencję poświęconą ekonomii behawioralnej „Designing Behavioral Change” (2020; https://www.behavioralchange.pl). Zaprojektowałam i współprowadziłam praktyczny kurs ekonomii behawioralnej „BE STARTER” (2020; https://ekonomiabehawioralna.pl/be-starter). Jestem autorką „Notesu projektanta zachowań” (2020), który stanowi kompendium wiedzy na temat praktycznego wykorzystania ekonomii behawioralnej w biznesie (https://ekonomiabehawioralna.pl).
 WARSZTAT 4 

Mów zawsze językiem korzyści! Złote zasady komunikacji marketingowej w świetle ekonomii behawioralnej

Agnieszka KWAŚNIEWSKA, Saatchi&Saatch

Zakres: W marketingu wiecznie żywe jest poszukiwanie złotych zasad, które pozwolą budować efektywną komunikację. „Mów zawsze językiem korzyści!”, „Wyróżnij się lub zgiń!”. Rzeczywistość marketingowa okazuje się jednak bardziej skomplikowana i wymyka się tak jednoznacznym kategoryzacjom. Podczas warsztatu poddamy krytycznej analizie kilka złotych zasad marketingu, spojrzymy na przykłady komunikacji marek w nowym świetle – przez pryzmat wiedzy z ekonomii behawioralnej, aby zastanowić się co działa a co nie?
Dla kogo: Dla wszystkich osób, które na co dzień zajmują się komunikacją marketingową po stronie marketera, agencji czy innych partnerów obecnych w procesie tworzenia kampanii reklamowych. Również dla osób zainteresowanych perswazyjnością komunikacji marketingowej lub aplikacją wiedzy z dziedziny ekonomii behawioralnej w komunikacji marketingowej.
Forma:Wspólna analiza case studies, pod kątem czynników sukcesu oraz projektowania potencjalnych optymalizacji. Weryfikacja lub uzupełnienie złotych zasada marketingu o dodatkowe założenia warunkujące ich efektywność.
Agnieszka Kwaśniewska Lorem ipsum

BILETY

Kupując bilet na konferencję DBC BOOSTERY EFEKTYWNOŚCI otrzymujesz:
KONFERENCJA DBC
Udział w konferencji 25 maja w Warszawie
WEBINAR
Jak zaprojektować zapalniki zmian zachowań za pomocą ekonomii behawioralnej
KSIĄŻKA
Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania.
Dr Agata Romaniuk
ZNIŻKA 20%
na Pierwszy w Polsce praktyczny kurs ekonomii behawioralnej BE STARTER
POWIĘKSZ SWÓJ BILET O WARSZTAT
 Warsztat 1: 26 maja  Making numbers work! Prices, promotions, dates and quantities of products and services from BE perspective.
Agata Romaniuk, BLINK
 Warsztat 2: 26 maja  Making numbers work! Prices, promotions, dates and quantities of products and services from BE perspective.
Julia Leonowicz
 Warsztat 3: 26 maja  Making numbers work! Prices, promotions, dates and quantities of products and services from BE perspective.
Katarzyna Szczęsna
 Warsztat 4: 26 maja  Making numbers work! Prices, promotions, dates and quantities of products and services from BE perspective.
Agnieszka Kwaśniewska
KONFERENCJA I WARSZTAT
Konferencja DBC odbędzie się 25 maja a warsztat 26 maja 2023 r., Marzyciele i Rzemieślnicy, 3p Domu Braci Jabłkowskich, Warszawa.
KOSZT BILETU ZAWIERA:
  • udział w stacjonarnym wydarzeniu DBC
  • dostęp do materiałów konferencyjnych
  • przerwy kawowe i lunch podczas DBC
  • książkę Zapalniki zmian
  • dostęp do webinaru: Jak zaprojektować zapalniki zmian zachowań
  • zniżkę 20% na kurs ekonomii behawioralnej BE STARTER
  • udział w stacjonarnym warsztacie DBC
  • przerwy kawowe podczas warsztatu DBC
CENA BILETU:
1790 zł
(do 8 maja, od 9 maja 1990 zł netto)
KONFERENCJA
Konferencja DBC odbędzie się 25 maja 2023 r., w Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie. Koszt biletu zawiera:
KOSZT BILETU ZAWIERA:
  • udział w stacjonarnym wydarzeniu DBC
  • dostęp do materiałów konferencyjnych
  • przerwy kawowe i lunch podczas DBC
  • książkę Zapalniki zmian
  • dostęp do webinaru: Jak zaprojektować zapalniki zmian zachowań
  • zniżkę 20% na kurs ekonomii behawioralnej BE STARTER



CENA BILETU:
1190 zł
(do 8 maja, od 9 maja 1390 zł netto)
PŁATNOŚĆ
Po złożeniu elektronicznego zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie. W zależności od wybranego sposobu płatności zostaniesz przekierowana/y do płatności online lub otrzymasz fakturę pro forma (pdf) w ciągu 3 dni roboczych. Fakturę VAT otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych od zarejestrowania płatności przez organizatora. Zastrzegamy sobie prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie przyznanych rabatów. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana. Płatności za udział w DBC należy dokonać na konto:
ORA&Funksters
Nr rachunku bankowego: 84195000012006043994560002
Swift: PKOPPLPW
IBAN: PL
UWAGA:
Rezygnację z udziału w DBC można zgłaszać do 10 maja 2023 r. mailem na adres: info@behavioralchange.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.
Biorąc udział w wydarzeniu, uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie przez Organizatorów, Partnerów oraz Sponsorów zdjęć i filmów z ich wizerunkiem w relacji z wydarzenia i materiałach promocyjnych ww. podmiotów.
Chcemy, aby konferencja inspirowała do projektowania i podejmowania małych kroków, które niosą dużą zmianę.
Konferencja została zlokalizowana w miejscu łatwo dostępnym komunikacją publiczną.
Ograniczyliśmy produkcję materiałów konferencyjnych. Nie dostaniesz od nas bezużytecznych ulotek i gadżetów
Zminimalizowaliśmy użycie papieru na wszystkich etapach powstawania konferencji m.in. wystawiamy wyłącznie elektroniczne faktury.
Podczas Designing Behavioral Change nie serwujemy dań z jednorazowych naczyń.
Scroll to Top